נמל המפרץ יפעיל את שער המטענים במוצאי שבת

זאת בהמשך לפגישה שנערכה בתחילת החודש בין הנהלת חברת נמל המפרץ ויו״ר מועצת המובילים, גבי בן הרוש. ברק מנדלבאום, מנהל מסוף המטענים בנמל המפרץ: ״צעד אשר יקל משמעותית על משתמשי הנמל ויביא לשיפור בשירות״.

מערכת PORT2PORT נודע כי בהמשך לפגישה שנערכה בתחילת חודש אפריל בנמל המפרץ בנוכחות הנהלת חברת נמל המפרץ ויו״ר מועצת המובילים, גבי בן הרוש, הודיע נמל המפרץ על פתיחת שערי המטענים בנמל המפרץ בכל מוצאי שבת החל ממשמרת ג׳, קרי, בין השעות 22:00 בלילה ל-06:00 בבוקר. 

השירות נועד לאפשר לכלל המובילים לפרוק ו/או להעמיס מכולות בנמל המפרץ ולצמצם את העומסים התפעוליים בימי ראשון בבוקר. פעילות שער המטענים במוצ״ש תיבחן לתקופה של שלושה חודשים. 

ברק מנדלבאום, מנהל מסוף המטענים בנמל המפרץ: ״נמל המפרץ שם למטרה להעלות את רמת השירות ולאפשר יעילות וגמישות תפעולית ללקוחותיו. במטרה להקל על עומסי התנועה בימי ראשון, ולאפשר זרימה מהירה יותר של מטענים, תוך מתן קשב לדרישות לקוחותינו בפתרון בעיה זו, ראינו לנכון להרחיב את שעות הפעילות על ידי הוספת משמרת לילה במוצאי שבת. זהו צעד מבורך אשר יקל משמעותית על משתמשי הנמל  ויביא לשיפור בשירות״. 

נציין כי שעות הפעילות בשערי הנמל הינן מוצ״ש: משמרת ג' 22:00 – 06:00, ראשון – חמישי : משמרות א' + ב' + ג' 06:00 – 06:00.

בתמונה – שער המטענים בנמל המפרץ. יפעל במוצאי שבת על מנת להקל על עומסי התנועה בראשון בבוקר | צילום: נמל המפרץ SIPG

פורסם באתר port2port

 

עוד באותו נושא…

יחדיו עמילות מכס

שילוח בינלאומי

הדינאמיות שמאפיינת את התקופה שבה אנו חיים קשורה גם להובלות של פריטים רבים ומגוונים מנקודה אחת בקצה של העולם לנקודה מרוחקת מאוד משם.

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן