מועצת המובילים: העיכובים באגף המטענים נמשכים

מועצת המובילים: ״אנו דורשים ממשרד התחבורה להוסיף באופן מיידי כוח אדם לאגף המטענים. מקבלים פניות נואשות מחברות הובלה בנוגע לעיכובים בהוצאת רישיון מוביל, הכשרות, חומ״ס ועוד״.

מועצת המובילים מלינה כי אגף המטענים במשרד התחבורה מתעכב בהוצאת רישיון מוביל, הכשרות, חומ״ס ועוד. לטענת מועצת המובילים, ״למרות פניות חוזרות ונשנות למשרד התחבורה, דיונים וישיבות, אנו ממשיכים לקבל פניות נואשות מחברות הובלה בנוגע לעיכובים בהוצאת רישיון מוביל, הכשרות חומ״ס ועוד. חוסר התפקוד של משרד התחבורה מגיע לצד המחסור המתמשך בנהגים ויוצר מצב חירום בענף״.

לדברי אחת מהחברות שהתלוננו על עיכוב בהנפקת רישיונות חומ״ס, המשמשת כספקית של משרד הביטחון: ״הדבר עוצר את העבודה במיוחד בימים קשים אלו, מה גם שבשעת חרום חברתנו לא תוכל לבצע את העבודה עבור משרד הביטחון״.

מועצת המובילים: ״אנו דורשים ממשרד התחבורה להוסיף באופן מיידי כוח אדם לאגף המטענים ובמידה ועיכובים אלה יימשכו וחברות ההובלה ימשיכו לספוג נזקים, נפעל בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותנו, כולל משפטיים בכדי להביא מזור לבעיה כואבת זו״.

פורסם באתר port2port

עוד באותו נושא…

יחדיו עמילות מכס

שילוח בינלאומי

הדינאמיות שמאפיינת את התקופה שבה אנו חיים קשורה גם להובלות של פריטים רבים ומגוונים מנקודה אחת בקצה של העולם לנקודה מרוחקת מאוד משם.

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן