בכל ארגון ישנם – מגוון ספקים, עשרות חשבוניות, מאות תחשיבים ובדיקות חודשיות.
לא תמיד קל לעקוב אחר כל החשבוניות והקבלות של העסק ולכן הבחירה לבדוק את ספרי החשבונות בעזרת חברה מקצועית יכולה לסייע לנו. יש חברות מקצועיות המציעות שירות של בדיקת חשבוניות ספקים. שירות זה כולל בדיקה של החשבוניות על ידי מערכת ממוחשבת ייעודית באופן יסודי ומקצועי מאוד בהתאם לחוקי המס. באמצעות בדיקה זאת יכול להיות לנו נוח יותר לנהל את העסק שלנו ואנחנו יכולים להיות בטוחים יותר שהעסק שלנו מתנהל באופן הטוב ביותר מבחינה חשבונאית.
מה אנו מעמידים לרשותך?
- ניסיון – שנים של התמחויות מגוונות בתחומי הסחר והשירות.
- מקצועיות – צוות מיומן בעל ידע מקצועי מעמיק הקשוב תמידית להתפתחות השוק.
- זמן – אנו מעמידים לרשותך את הזמן והמשאבים הדרושים לביצוע ניתוח מעמיק ויישום מקיף בכל תחום.
- מערכות מידע – מערכות ממוחשבות ייחודיות שפותחו לבדיקת חשבוניות, מערכות בילינג, חיובי יתר וחילול תרחישים מסחריים לביצוע אופטימיזציה שוטפת.
- שירות אישור חשבונית לתשלום – צוות האנליסטים שלנו יעבור על כל חשבוניות ההוצאות שלכם ויאשר אותם לתשלום בהתאם להסכמי הסחר / הזמנות העבודה והכל בהתאם לנוהלי העבודה וההרשאות בארגון.
בדיקת חשבוניות ספקים – יתרונות של בדיקה על ידי חברה מקצועית
בדיקת חשבוניות ספקים על ידי חברה מקצועית יכולה להפוך את ניהול העסק שלנו להרבה יותר יעיל. ניהול יעיל של העסק שלנו כולל ניהול תקין של ספרי החשבונות שלו.
אנו חוסכים לכם בעלות החשבוניות שלכם על ידי שימוש במערכות ממוחשבות ועל ידי שימוש בתוכניות מיוחדות. המטרה שלנו בבדיקת החשבוניות היא לחסוך לכם בעשרות אחוזים את עלות התשלומים לכם לספקים. אנו עושים זאת באופן מקצועי וייחודי מאוד.
בדיקת חשבוניות ספקים – למה זה חשוב לניהול תקין של העסק?
בדיקת חשבוניות ספקים היא דבר חשוב מאוד לניהול תקין של העסק. כל עסק חייב שספרי החשבונות שלו יהיו מאוזנים. מעקב אחר התשלומים שלנו לספקים יוכל לאפשר לנו לעשות תקציב לעסק שלנו ולדעת האם אנחנו עומדים בו או לא.
ניהול תקין של החשבוניות שלכם יאפשר לכם ליהנות מחיסכון גדול מאוד של ההוצאות הכספיות והכלכליות של העסק שלכם. בדיקת חשבוניות הספקים שלכם תאפשר לכם ליהנות מעסק שפועל באופן מקצועי ושוטף יותר. אנו בודקים חשבוניות על מנת לאפשר לכם לשלם בזמן ולהגיע לחיסכון כספי גדול מאוד.
בדיקת חשבוניות ספקים יכולה לאפשר לכם ליהנות מעסק שהפעילות השוטפת שלו הרבה יותר חסכונית. על מנת שתוכלו לחסוך את העלות הכספית של ניהול העסק שלכם ניהול ספרי החשבונות שלכם צריך להיות מסודר. אנו מקפידים לעשות סדר בכל תכנית חשבוניות של העסקים של הלקוחות שלנו כך שהם יוכלו ליהנות מחיסכון כספי משמעותי מאוד וגדול ככל הניתן לכל עסק ועסק.
הסכם הסחר החופשי בין ישראל לאיחוד האמירויות נכנס לתוקף
שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת מעדכן כי ההסכם לאזור סחר חופשי (אס"ח) בין ישראל לאיחוד האמירויות נכנס לתוקפו בתאריך 1 באפריל 2023. "מדובר בנקודת ציון היסטורית ביחסי ישראל והעולם הערבי" התועלת השנתית למשק מוערכת בעשרות מיליוני דולרים לשנה ותגדיל משמעותית את הייצוא הישראלי לאיחוד האמירויות
משרד הכלכלה: הסתיים המו״מ על הסכם אס״ח עם וייטנאם
ההסכם צפוי לשפר את כושר התחרות של היצואנים הישראלים ולהניב תועלת שנתית למשק המוערכת בעשרות מיליוני שקלים בשנה. וייטנאם תהיה המדינה השנייה במזרח אסיה עמה לישראל הסכם סחר חופשי והראשונה בגוש מדינות ASEAN. שר הכלכלה והתעשייה, ח״כ ניר ברקת, ושר התעשייה והסחר הווייטנאמי מר נוהיין
יבואן נאות – להיות או לא להיות?
ריבה גור-אריה שרון | חברת 'היבטים' | מאמרי דעה יבואן נאות – להיות או לא להיות? הרפורמה ביבוא מזון יוצאת לדרך ומביאה איתה הרבה שינויים לצד אי וודאות גדולה. אחד הנושאים החדשים בחוק, בהם קיימת אי וודאות לצד שינוי המצב הקיים, הוא "יבואן נאות". לפי התיקון לחוק הגנת בריאות
שילוח בינלאומי: כל מה שחשוב לדעת
שילוח בינלאומי הוא מונח המתייחס לא רק לסדרה מגוונת של שירותי הובלת סחורות, אלא גם למכלול שירותים הניתנים לקהילה העסקית בכל הנוגע להסכמי סחר והנחיות רגולטוריות בייבוא ובייצוא. מהו שילוח בינלאומי? שילוח בינלאומי הוא מושג שמתאר מצב בו חברה אחת לוקחת אחריות לתיאום השלבים הקשורים
1.4.2023 – נכנס לתוקפו הסכם אזור הסחר החופשי בין ישראל לאמירויות
עם כניסת הסכם אזור הסחר החופשי לתוקף יורדו או יתבטלו המכסים מכ-96% מהמוצרים ותתאפשר גישה לחברות ישראליות למכרזים ממשלתיים באיחוד האמירויות ושהפכה בכך לשותף הסחר ה-16 בעולם עבור ישראל. נכנס לתוקפו הסכם אזור הסחר החופשי בין ישראל לאמירויות, היום ה-1.4.2023. כזכור בתחילת השבוע החולף, במעמד
מגמות בסחר העולמי ובכלכלה הישראלית
הזדמנויות לייצואן הישראלי בזמני האטה כלכלית, כפי שצפוי בשנתיים הקרובות, אנו יודעים כי קיים קושי להיכנס לשווקים חדשים – הן לחברות בוגרות והן לחברות צעירות – ולכן יש היגיון דווקא בתקופה כזו להרחיב ולחזק את בסיס הקשרים הקיים של החברות. יחד עם זאת, עבור חברות